Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2007 12:21 - Жена
Автор: pepelopes Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1986 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 15.01.2007 12:39


За тебе съм сънувал, безбройни чудеса, за тебе съм бленувал, за твоята ръка, за устните горещи, за топлите очи, за думите омайни, за твойте коси, за всичко твое мила, за всичко съм мечтал. За миговете с тебе, ах ,колко съм копнял, защото аз съм знаел, че няма да си сън, че има те в живота, че нейде там отвън, ти чакаш да те срещна, с любов да ме  дариш, с усмивка лъчезарна денят да озариш, и в тебе да открия, ти колко си добра, ти колко си обична, ти, истинска Жена.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kardamom - прекрасно е..
15.01.2007 13:57
надявам се, че си я срещнал...
цитирай
2. sulla - За това и предишните ти стихотворения:
15.01.2007 15:19
За пореден път се убеждавам, че главните готвачи и поетите трябва да бъдат единствено мъже :-)))

Извън кръга на шегата - текстовете ти са като музика, дори да се абстрахираме от съдържанието.
цитирай
3. pepelopes - kardamom благодаря ти
15.01.2007 15:28
срещнал съм я :)
цитирай
4. pepelopes - sulla,
15.01.2007 15:34
това което си написал е много мило и означава много за мен, тъй като много харесвам стила ти.
А относно готвачите, мисля че и там се справям много добре, само дето няма как да го разберeш тук в нета :)))
цитирай
5. rabbit - Красиво е...
15.01.2007 19:08
Няма какво повече да кажа! Мисля че в такива случаи думите са излишни! Жената, която обичаш сигурно е сред най-щастливите в нашия сив свят!:)
цитирай
6. paveldimitrov - "Жената"
15.01.2007 23:02
"Жената"

Цената на жената
станала е вече по-ниска
от средната заплата за страната.

Все по-малко уважение
към нея има,макар че тя
остава си незаменима.

Повечето отнасят се с тях
като с вещи,определено
на някои необходими са им лещи.

Защото невиждат и незнаят
колко красива,нейна и добра
е щастливата жена.

Но трябва някои
щастие да и даде
за да може това да види
и да разбере.

19.07.2005


Павката
цитирай
7. candysays - :)))
16.01.2007 11:14
Хубаво е това, което си написал pepelopes :-))
А още по-хубаво е, че си я срещнал вече... и в реалността, не само в съня си... :)))
(а най-хубаво е, че можеш и да готвиш! ;-))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pepelopes
Категория: Други
Прочетен: 445726
Постинги: 75
Коментари: 1279
Гласове: 34446
Архив